loading...
وبلاگي براي تمام سليقه ها | mixed

fаянoфd بازدید : 34 نظرات (1)

 

دِ نــَ دِ هاي جالب

 

.

به راننده تاکسی میگم همین بغلا لطفا ….میگه پیاده میشید ..گفتم
دِ نـَـه دِ شما گازشو بگیر من اجکت می‌کنم

 

عمو زنجیر باف! بعله
زنجیر منو بافتی؟
په نه په!
پشت کوه انداختی؟
دِ نه دِ

با دوستم چایی میخوردیم یهو یه خرمگس افتاد توچاییش بش گفتم بگیر بندازش تو سطل گفت د نه د می باس هرچی خوردسا برگردو ند تو لیوان

  

بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.
دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت
نسل قبلمون!

 

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟
میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم
اروم غرق شو…

 

خود کرده را تدبیر نیست دِ نـَـه دِ پس اونوقت هر کی اشتباه کرد بره بمیره چون دیگه راهی برای زندگی کردن نداره؟

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم…..
.
.
“دِ نـَـه دِ

.
اصلش اینه:
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!

 

دارم از گشنگی می‌میــــــــــــــــــرم دِ نه دِ روزه همینه دیگه

 

ژاپنی ها میگن :
ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !

“دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی :
ما نمی تونیم ! مگر
اینکه فرجیبشه !!!

.

فقط خنده درمان دردهاست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SAHAR در تاریخ 1348/10/11 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

نام محصول : آموزش آرایشگری چهره سازان (مبتدی تا پیشرفته)
محتوا : 8DVD

شما با استفاده از این محصول میتوانید با کمترین زمان وصرف کمترین هزینه به فردی ماهرتبدیل شوید.این محصول با کیفیت عالی توسط اساتید بزرگ این فن تهیه و تنظیم شده است.شما با استفاده از این محصول علاوه بر اینکه نمیخواهید هزینه های سنگین کلاسهای آموزشی را پرداخت کنیدمیتوانید به منبع درآمد بسیار عالی برای خانواده خود بیندیشید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 3,932
  • کدهای اختصاصی


    ساعت ساعت ساعت فلش
    از اين به بعد شما دوستان عزيز ميتوانيد اين وبسايت را به 36 زبان حال حاضر دنيا تماشا كنيد پس لطفا زبان خود را انتخاب نماييد

    مترجم سایت